• DATA
    24-25 Mai 2018
  • ora
    08:00 - 19:00
  • loc
    JW Marriott
  • oras
    Bucuresti

Conferinta

08.00 - 09.00 INREGISTRAREA PARTICIPANTILOR
09.00 - 10.15 SESIUNEA 1
GROWTH STRATEGIES FOR THE HOTEL INDUSTRY IN REGIONAL CONTEXT


10.15 - 10.45 PAUZA DE CAFEA
10.45 – 12.00 SESIUNEA 2
GROWTH OPPORTUNITIES IN THE HOTEL INDUSTRY
12.00 - 12.30 PAUZA DE CAFEA
12.30 - 14.00 MEET THE BRANDS
MEET THE REPRESENTATIVES OF INTERNATIONAL HOTEL CHAINS. LATEST TRENDS AND OPPORTUNITIES FOR ROMANIAN MARKET
14.00 - 15.00 PAUZA PRANZ
15.00 – 18.30 DEBATE SESSION
PANEL DE DEZBATERI
Sesiunea de dezbateri si prezentari, unde in plus fata de prezentarile vorbitorilor vor exista si discutii informale in care toti invitatii pot participa in mod egal. Participantii sunt invitati sa ia parte in mod activ la toate temele ce vor fi dezbatute. Sesiunea este dedicata unui numar redus de participanti, lideri si specialisti in industria hoteliera.
SALA C: 15.00 – 17.00
TOURISM - DESTINATION MANAGEMENT FOR ROMANIA’S LOCATIONS WITH HIGH TOURISTIC POTENTIAL

Categorii de participanti: reprezentanti ai ministerului de resort, reprezentanti ai primariilor importante, managerii companiilor de consultanta relevante, reprezentanți ai companiilor aeriene relevante, agentii de turism.

Tematica de dezbatere:

  • Experienta turistica - de la turismul pasiv la turismul activ;
  • Solutii de promovare a afacerii in new media, interconectare si dezvoltare;
  • Importanta cooperarii si a parteneriatelor teritoriale;
  • Implicarea comunitatilor locale in dezvoltare turistica;
  • Oportunitati de finantare in cadrul parteneriatelor nationale si transnationale;
  • Solutii pentru cresterea calitatii turismului romanesc - profesionalizarea managementului de destinatie turistica;
  • Colaborarea actorilor de pe traseu cu scopul oferirii unei experiente integrate publicului.
SALA B: 15.00- 18.30
INVESTMENTS

Categorii de participanti: investitori, dezvoltatori, reprezentanti ai bancilor, responsabili de dezvoltare ai grupurilor hoteliere internationale, proprietari de hoteluri operationale, reprezentanti ai companiilor de consultanta si case de avocatura relevante, project manageri-antreprenori generali-arhitecti cu experienta in industria hoteliera.

15.00- 16.30 - SESIUNEA 1
HOTEL INVESTMENTS - OPPORTUNITIES, RISKS AND PERSPECTIVES
  • Avantajele dezvoltarilor concepute bine de la inceput
  • Care sunt produsele hoteliere cele mai potrivite pietei din Romania?
  • Viitori poli de crestere.
  • Ce oportunitati de management sunt in piata pentru cei care doresc contracte de franciza cu un brand hotelier?
  • Asteptarile investitorilor de la contractele operationale (fransiza si management)?
  • Conditii de finantare pentru hoteluri.
  • Cat si cum ne putem imprumuta de la banci si in ce conditii?
17.00 – 18.30 SESIUNEA 2
MEET THE OWNERS
  • Care sunt provocarile prezente si viitoare pentru proprietarii romani de hoteluri?
  • De ce sa investesti intr-un business hotelier in Romania?
  • Care au fost dificultatile intalnite pe parcursul dezvoltarii businessului si ce solutii au gasit?
  • Cum ii impacteaza noua legislatie referitoare la impozitul specific in hotelier/restaurante?
  • Contract de management/ fransiza de la un brand recunoscut sau operare individuala?
  • Care este cea mai buna reteta de succes in businesul hotelier?
SALA A: 15.00- 18.30
THE FUTURE OF HOSPITALITY
15.00- 16.30 SESIUNEA 1
BRINGING THE HOTELS TO THE NEW STANDARDS AND IMPLEMENTING ADVANCED TECHNOLOGIES
  • Trenduri in ospitalitate: ce fel de experienta hoteliera isi doresc turistii din generatia „millennials”?
  • Noi tehnologii pentru Internet in hotel Importanta designului in crearea de experiente emotionale pentru vizitatorii unui hotel
  • Noi tendinte in proiectarea digitala in hoteluri si restaurant
17.00 – 18.30 SESIUNEA 2
FROM DATA TO CONTENT – MAXIMAZING CUSTOMER INSIGHT

Dezbaterea se va axa pe perspectivele de folosire a datelor pentru obiective de crestere, de imbunatatire experientei clientilor, atragere de clienti noi, stabilirea celui mai bun tarif si cresterea conversiei leadurilor de vanzari.

A. Cum putem actiona pentru a creste vanzarile directe (direct booking)

  • Care sunt criteriile dupa care trebuie ales un booking engine?
  • Cum putem crestem conversia din rezervari directe?

B. Cum stabilim cel mai bun tarif (revenue management)

C. Insighturi despre consumator in cresterea conversiei leadurilor (sales teams)

  • cum se poate "automatiza comunicarea personalizata" in sales?
  • ce inseamna lead nurturing?
  • cum pot creste gradul de conversie a leadurilor folosind tool-uri de email marketing?

D. Cum interpretam insighturi despre clienti pentru a transforma experienta digitala in ospitalitate?

* Programul este in curs de actualizare