• DATA
    24-25 Mai 2018
  • ora
    08:00 - 19:00
  • loc
    JW Marriott
  • oras
    Bucuresti

Training

Managementul Experientei in Industria Ospitalitatii
(Creating experience in Hospitality)
Seminar sub egida „Lausanne Hospitality Consulting (LHC)” (filiala a „Ecole hôtelière de Lausanne group (EHL)” si „Swiss Hotel Association”)

Majoritatea organizatiilor realizeaza astazi importanta pe care imbunatatirea serviciilor pentru clienti o are in diferentierea de concurenti. Serviciul pentru clienti este insa doar o singura parte din intreaga experienta a clientului. In prezent, oamenii cauta experiente care fac diferenta in viata obisnuita si genereaza emotii pozitive care pot fi apoi impartasite cu prietenii si familia. In consecinta, experienta clientilor este principalul generator al celui mai puternic instrument de marketing: reputatia. Pentru a obtine acest lucru, este nevoie ca organizatiile sa gaseasca un mod strategic in care sa integreze experienta clientului in structura lor. Dar de unde incepem? Primul pas in creerea unei experiente de succes pentru clienti este ascultarea preferintelor lor si identificarea unei modalitati strategice de a traduce aceste elemente in procesul de concepere si elaborare a produsului final.

In urma acestui training, participantii vor intelege importanta introducerii managmentului experientei clientilor in strategia organizationala. De asemenea, trainingul va oferi participantilor mentalitatea, cunostintele si competentele potrivite pentru a contribui la fidelizarea clientilor si la diferentierea de concurenta .

In urma trainingului, participantii vor stii:

Cunostinte

  • Sa explice modul in care gandirea strategica a serviciilor influenteaza experienta clientilor
  • Sa traduca strategia firmei in activitati operationale care pot influenta experienta clientilor

Competente

  • Dobandirea unor practici eficiente pentru a integra dorintele clientilor in strategia firmei
  • Integrarea unei gandiri strategice si a valorilor firmei in actiuni zilnice de imbunatatire a experientei clientilor

Mod de gandire

  • Completa orienatare spre client si punerea acestuia in centrul preocuparilor firmei

 

Pentru cei ce doresc sa aprofundeze aceste cunostinte si sa se perfectioneze in managmentul strategic al ospitalitatii le propunem programul „Strategic Hospitality Managment” realizat de ASE Bucuresti impreuna cu EHL/LHC Elvetia ce va incepe in septembrie 2018 (http://hospitality.ase.ro/)

Despre vorbitor

  • Dr Ray F. Iunius
    Director Business Development, LAUSANNE HOSPITALITY CONSULTING

    Dr Ray F. Iunius este autorul mai multor carti precum "Industrie de l'accueil", "Hôtellerie de Luxe", "La gestion des spas", "Un Hôtel, quel modèle?" in editiile „deBoeck Supérieur” si coautor al "Lausanne Report on the Future of Hospitality Industry 2030", dar si al multor articole academice si de specialitate din cadrul managementului serviciilor, tehnologiei si inovatiei. De asemenea, el este fondatorul ”Insitutue of Technology and Entrepreneurship (EHLITE)”, al „EHL Icubator (INTEHL)”, al Programului “Student Business Projects (SBP)”, al revistei EHLITE si al catedrei “Innovation and Entrepreneurship Paul Dubrule”. Ray are o diploma de Inginer, un masterat si un doctorat in stiinte tehnice la Universitatea Transilvania din Brasov, precum si o licenta, un MBA si un doctorat la Haute Etudes Commerciales (HEC) de la Universitatea din Lausanne (UNIL). In prezent este director de dezvoltare la Lausanne Hospitality Consulting, o societate a grupului Ecole hôtelière de Lausanne si al Swiss Hotel Association cat si profesor invitat la HEC Lausanne (UNIL)

Program

Ziua 2 - vineri, 25 mai 2018
  • 08.30 - 09.30
    Inregistrarea participantilor
  • 09.30 - 11.00
    Introduction in Strategic thinking. The Hospitality Journey
  • 11.00 - 11.30
    Pauza de cafea
  • 11.30 - 13.30
    Service encounter. Quality and Brand management. The Experience
  • 13.30 - 14.30
    Pauza de pranz
  • 14.30 - 16.30
    Service design strategy. Business Models and Design thinking
  • 16.30- 17.00
    Affective Hospitality. Closing seminar