• DATA
    24-25 Mai 2018
  • ora
    08:00 - 19:00
  • loc
    JW Marriott
  • oras
    Bucuresti

Vorbitori

  • Dr Ray F. Iunius
    Director Business Development, LAUSANNE HOSPITALITY CONSULTING

    Dr Ray F. Iunius este autorul mai multor carti precum "Industrie de l'accueil", "Hôtellerie de Luxe", "La gestion des spas", "Un Hôtel, quel modèle?" in editiile „deBoeck Supérieur” si coautor al "Lausanne Report on the Future of Hospitality Industry 2030", dar si al multor articole academice si de specialitate din cadrul managementului serviciilor, tehnologiei si inovatiei. De asemenea, el este fondatorul ”Insitutue of Technology and Entrepreneurship (EHLITE)”, al „EHL Icubator (INTEHL)”, al Programului “Student Business Projects (SBP)”, al revistei EHLITE si al catedrei “Innovation and Entrepreneurship Paul Dubrule”. Ray are o diploma de Inginer, un masterat si un doctorat in stiinte tehnice la Universitatea Transilvania din Brasov, precum si o licenta, un MBA si un doctorat la Haute Etudes Commerciales (HEC) de la Universitatea din Lausanne (UNIL). In prezent este director de dezvoltare la Lausanne Hospitality Consulting, o societate a grupului Ecole hôtelière de Lausanne si al Swiss Hotel Association cat si profesor invitat la HEC Lausanne (UNIL).

  • Wolfgang Pagl
    Director of Market Management Eastern Europe, Expedia® Lodging Partner Services

    Wolfgang Pagl are o experienta de 19 ani in industria turismului, in operatiuni hoteliere, business development si distributie online. In prezent este Director de Marketing Management la Expedia Inc. pentru Europa de Est. Principalul obiectiv al echipei sale este extinderea portofoliului hotelier si oferirea de consultanta partenerilor pentru a-si maximiza profitul prin intermediul brandurilor Expedia.

  • PAUL ROSENBERG
    DIRECTOR ALL BRANDS – EUROPE, MARRIOTT INTERNATIONAL

    Paul Rosenberg s-a alaturat pe 29 aprilie 2013 diviziei de dezvoltare din Europa ca Director, International Hotel Development. De atunci, este responsabil pentru dezvoltarea tuturor brandurilor Marriott International din Europa. Inainte sa se alature grupului Marriott International si sa se mute in Zurich (Elvetia) a fost Senior Development Manager in Orientul Mijlociu pentru Hilton Worldwide. In aceasta perioada a facut parte din echipa care se ocupa de extinderea Hilton Worldwide si a brandurilor sale in Orientul Mijlociu, parti din Africa de Nord si Oceanul Indian. Paul Rosenberg a absolvit in 2008 Ecole Hôtelière de Lausanne, Lausanne, Elvetia.

  • TAKUYA AOYAMA
    VICE PRESIDENT ACQUISITIONS & DEVELOPMENT, HYATT INTERNATIONAL (EAME) LLC

    Takuya Aoyama este Vice Presedinte de Achizitii si Dezvoltare in cadrul Hyatt International, el fiind responsabil cu extinderea portofoliului de branduri Hyatt pe pietele din Rusia, Europa de Centrala si de Est. Inainte de a se alatura companiei Hyatt, in 2008, a petrecut 6 ani in Tokyo in calitate de Asistent Vice Presedinte Achizitii & Dezvoltare Japonia, Coreea si Micronezia in cadrul Starwood Hotels & Resorts. Takuya a inceput sa lucreze in domeniul hotelier de la inceputul anilor ’90 si a detinut pozitii in marile companii, precum Saison Group, Holiday Inn Worldwide si Andersen, concentrandu-se pe proiecte in fosta Uniune Sovietica si in Europa Centrala si de Est.

  • EMELINE SYKORA-WINTREBERT
    Area General Manager South-Eastern Europe Accorhotels

    Emeline este Managerul de Dezvoltare pentru regiunea de Sud-Est a Europei pentru Grupul Hotelier Orbis, partenerul strategic al AccorHotels in regiune, liderul mondial in lifestyle si travel precum si inovator digital, care acopera toate segmentele de branduri de la cele economice pana la cele de lux. Cu aproape 10 ani de experienta, Emeline a lucrat pentru AccorHotels in diferite tari. Si-a inceput cariera in operatiuni, unde a fost Manager General al hotelului Ibis London Stratford si ulterior a fost promovata pe Revenue Management unde a detinut diferite pozitii in Marea Britanie si Republica Ceha. Acum lucreaza la sediul din Bucuresti si este responsabila pentru identificarea oportunitatilor de dezvoltare in Croatia, Romania, Bulgaria, Serbia si tarile Balcanice, precum si pentru stabilirea de parteneriate pentru deschiderea de noi proprietati sub brandurile AccorHotels (segmentele upscale, midscale si economy) ca Pullman, Mercure, Novotel, ibis sau ibis Styles.

  • JAKUB KLIMCZAK
    BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER, STR GLOBAL

    Jakub supravegheaza dezvoltarea afacerilor STR pe pietele din Europa Centrala si de Est. Bazat la Londra, el viziteaza frecvent aceasta regiune pentru a se intalni cu operatorii hotelului si pentru aridica gradul de conștientizare a programului de benchmarking al STR. Jakub a lucrat anterior in gestionarea veniturilor pentru diverse proprietati din Londra, inclusiv Intercontinental Hotels Group si Hilton. El detine o diploma de onoare in administrarea afacerilor de la Universitatea City din Seattle si un certificat de studii postuniversitare in management de la Universitatea din Westminster. Jakub participa in mod regulat si prezinta la evenimentele STR, precum si la conferintele din industrie.

  • Miguel Martins
    Development Director for Poland, InterContinental Hotels Group

    Miguel este responsabil pentru dezvoltarea brandurilor IHG in Polonia atat pentru hoteluri francizate cât si pentru hoteluri gestionate. Miguel are o vasta experienta in dezvoltarea hotelurilor si a fost implicat in peste 30 de proiecte in Europa. De asemenea, are peste noua ani de experienta in ceea ce priveste brandul Holiday Inn Express din Portugalia, Spania de Nord și Polonia. Înainte de a se alatura IHG, Miguel a creat Polish Hotel Company, care a fost responsabila de dezvoltarea brandului Holiday Inn Express din Polonia. Miguel a supravegheat Holiday Inn Express Warsaw Airport de la proiectare, finantarea, coordonarea cu IHG si supravegherea constructiilor, pana la deschidere si management.

  • SIMON KRONBERGER
    Associate Director Investment & Letting, Christie & Co

    Simon lucreaza la biroul din Viena al Christie & Co si este responsabil pentru ofertele hoteliere din Austria si CEE. Rolul sau este acela de a sprijini proprietarii de hoteluri si investitorii, fiind in acelasi timp responsabil pentru stabilirea de relatii cu clienti cheie. Inainte de a se alatura Christie & Co in octombrie 2014, a castigat experienta in calitate de Corporate Cluster Sales Manager la cel mai mare hotel din Austria, Hilton Viena. Simon a inceput cariera de vanzari ca Manager de vanzari la Austria Trend Hotel & Resorts din Viena. Simon detine o diploma de licenta in managementul turismului de la Universitatea de Stiinte Aplicate din Viena. Cariera sa in domeniul educatiei cuprinde diferite studii internationale in tari precum Spania, Chile, Marea Britanie, Norvegia, Romania si multe altele. In plus, este inscris la Technische Universität Wien (TU Wien) din octombrie 2016, unde se afla in curs de obtinere a unei diplome de master in "Management si Evaluare Imobiliara".

  • FREDERIC LE FICHOUX
    PARTNER, CUSHMAN & WAKEFIELD HEAD, HOTEL TRANSACTIONS, CONTINENTAL EUROPE

    Frédéric Le Fichoux este partener al Cushman & Wakefield. El conduce echipele de tranzactii din Europa continentala si sprijina echipa de ospitalitate din Europa Centrala si de Est. Avand peste 19 ani de experienta in industria ospitalitatii, Fred are o cunoastere extensiva a sectorului imobiliar hotelier si este un expert recunoscut pe piata europeana. Din 2007 s-a concentrat asupra gestionarii si dezvoltarii echipei de ospitalitate Cushman si Wakefield pentru regiunea ECE. Din anul 2015 este responsabil de serviciile de consultanta si de brokeraj cu privire la tranzactiile cu hoteluri, sprijinind cumparatorii si vanzatorii din intreaga regiune continentala europeana. Fred a recomandat in cursul ultimilor ani achizitionarea si eliminarea unor tranzactiilor hoteliere de peste 1,5 miliarde de euro in Europa. El detine un MBA in Managementul Ospitalitatii de la Universitatea Cornell si ESSEC Business School. De asemenea, este membru al Institutului Regal al Cercetatorilor Chartered (MRICS) din 2010.

  • Brigita Aleksandraviciute
    Development Director, Apex Alliance Hotel Management

    Brigita are o vasta experienta in domeniul ospitalier si lucreaza in prezent ca Development Director la Apex Alliance Hotel Management. Este responsabila cu dezvoltarea companiei in Centrul si Estul Europei, sa realizeze planurile de afaceri si estimarile pentru potentialele acorduri incheiate si sa mentina legatura cu arhitecti, agentii imobiliare, investitori si lanturi hoteliere internationale. Anterior a lucrat ca Accorhotels Development Projects Manager pentru Lituania, Letonia si Estonia la Orbis Hotel Group. Brigita a absolvit Swiss Hotel Management School, International Business School, Vilnius University si Economy Faculty, Vilnius University.

  • Paul Pisani
    Senior Vice President Hotel Development at Corinthia Hotels

    Fiind membru al familiei fondatoare si detinatoare a Hotelurilor Corinthia, Paul si-a dedicat intreaga cariera companiei, alaturandu-se acesteia imediat dupa terminarea universitatii, in 1990. A fost promovat intr-un timp relativ scurt in pozitia de Manager Marketing Group, o pozitie pe care a detinut-o timp de 5 ani la inceputul anilor 1990. Paul a fost expus la operatiuni intensive, fapt care a dus la deplasarea sa in Turcia, unde a fost Director Regional pentru Operatiuni si Dezvoltare, ocupandu-se cu supravegherea a 5 hoteluri Corinthia, reprezentarea zilnica a companiei in relatiile cu diversii proprietari turci, in acelasi timp incercand sa extinda brandul in Turcia si in jurul acesteia. In 1998, s-a intors in Malta, unde a preluat rolul de Director de Dezvoltare a afacerilor, fiind responsabil de expansiunea companiei in EMEA. La sfarsitul anului 2006, a devenit Vicepresedinte de Dezvoltare urmand ca in 2010 sa fie numit Vicepresedinte Senior de Dezvoltare, responsabil pentru extinderea mondiala a brandului Corinthia. De asemenea, Paul este membru in numeroase consilii care legate de Corinthia.

     

  • Ami Allon
    Director for Central and Southern Europe at the Israel Ministry of Tourism

    In ultimii 8 ani, Ami a lucrat in Ministerul turismului din Israel, mai intai in calitate de Cadet, apoi Consul si mai tarziu Director pentru Canada, in Toronto. La intoarcerea din Canada, a fost numit Consilier de Marketing al Directorului General al IMOT. In calitate de Director pentru Europa Centrala si de Sud, Ami a condus o noua abordare de succes a Ministerului pentru piata turistica din Romania, concentrandu-se pe noi segmente de public tinta si promovand Israelul ca o destinatie de City Break. Detine o diploma de master in managementul si marketingul afacerilor, avand experienta in publicitate si productie de filme.

  • Simion Alb
    Director Departament Inbound Tourism, Paralela 45 Turism

    Simion Alb este in prezent Director al Departamentului Inbound Tourism al companiei Paralela 45 Turism. Cu o vasta experienta in turism, Simion Alb a fost timp de 23 de ani Director al Biroului National de Turism al Romaniei din New York, in aceasta perioada fiind responsabil de coordonarea eforturilor de marketing pentru turism ale Romaniei in America de Nord, elaborarea de strategii si programe de comunicare integrata de marketing pentru SUA si Canada si dezvoltarea cooperarii cu companii si organizatii din America de Nord. Simion Alb a absolvit Facultatea de Comert din cadrul Academia de Studii Economice si detine un Master in Management Active Hoteliere / Studii in Industria Ospitalitatii de la New York University – New York

  • Catalin Tibuleac
    Presedinte, Asociatia de Management al Destinatiei Turistice Delta Dunarii

    Catalin TIBULEAC este presedintele Asociatiei de Management al Destinatiei Turistice Delta Dunarii, structura asociativa care reprezinta platforma de parteneriat public-privat intre principalii operatori de turism si activitati asociate din Delta Dunarii si Dobrogea de Nord, Consiliul Judetean Tulcea si autoritati locale din judet si care are ca scop dezvoltarea sustenabila a activitatii turistice, in destinatie.

    Intr-o perioada scurta, prin eforturile depuse de echipa formata de Catalin TIBULEAC, alaturi de membrii fondatori si parteneri, Asociatia de Management al Destinatiei Turistice Delta Dunarii a devenit o voce in ceea ce reprezinta activitatea turistica, reusind sa polarizeze eforturile atat din zona privata, cat si din zona publica, pentru elaborarea de strategii si masuri care sa contribuie la transformarea destinatiei turistice, in una de top la nivel national si international.

    Aceasta noua experienta vine in completarea unei cariere de peste 25 de ani in zona guvernamentala, unde a ocupat functii de expert in antiterorism si de conducere la nivel central si teritorial, in institutii din domeniul apararii, ordinii publice si securitatii nationale. In aceasta etapa profesionala, a fost angrenat in transformarea si reformarea organizationala a institutiei de apartenenta, fiind implicat activ in procesul de elaborare, testare si implementare a unor schimbari structurale si functionale.

    A absolvit Facultatea de Dept a Academiei Alexandru Ioan Cuza, completandu-si studiile prin participarea si absolvirea cursurilor postuniversitare in domeniul managementului securitatii nationale organizate de Academia Nationala de Informatii Mihai Viteazul si cursurile pentru functionari de stat de rang inalt (Senior Executive) ale Colegiului pentru Studii Internationale si de Securitate al Centrului George C. Marshall – Garmisch Partenkirchen / Germania.

  • ADELA CRISTEA
    Senior Director, Head of Business Development, Radisson Hotel Group

    Adela joined Radisson Hotel Group as Senior Director and Head of Development to lead the company’s development activities. Based in London, Adela drives the expansion strategy and execution in the region, with the objective to unlock value to owners, stakeholders and shareholders. Before joining Radisson Hotel Group, Adela worked at Hilton for 10 years. In her role as Director of Development, she was responsible for executing the growth strategy and expansion of the company’s brands in Central and Eastern Europe. Based in London and then Vienna, Adela spearheaded development into new established and emerging markets and developed a strong network of hotel owners and investor groups. Prior to that, Adela gained extensive experience in both consulting and hotel operations. She spent six years working as managing consultant at Humberts Leisure and consultant at TRI Hospitality in London. A Romanian national, Adela holds a Bachelor’s degree in Economics from the Bucharest University of Economic Studies and an MBA from Hult International Business School, London. She is also an alumna of London Business School where she studied corporate finance. A former professional fencer, Adela enjoys traveling and exploring new destinations and cultures

  • Alexandru Sorin Ionescu
    Managing Partner, Fivestar Hospitality

    Absolvent al Universitatii Politehnica Bucuresti – Inginerie economica in limba germana si al liceului german Goethe din Bucuresti, Alexandru a obtinut in 2007 diploma postuniversitara semnata de Alteta sa regala Principesa Margareta si directorul general al scolii hoteliere de la Lausanne (EHL). Parcursul sau profesional incepe in 1998 trecand prin experienta in cadrul a doua multinationale de consultanta strategica: Cap Gemini si Roland Berger Strategy Consulting. Anul 2003 ii ofera oportunitatea sa porneasca pe mult visata cale a antreprenoriatului. Pe langa experienta in hoteluri turism si activitati recreative pe care o imbogateste inca din 2004, Alexandru este inca foarte recunoscator experientelor profesionale anterioare care au pus bazele abilitatilor de gandire creativa si de rezolvare a problemelor. Competentele metodologice cum ar fi dezvoltarea de concepte hoteliere, fezabilitate, asset management, fuziuni si achizitii ii permit sa creeze servicii adaptate nevoilor oricarui client. Vorbeste fluent Engleza si Germana. Alexandru a fost invitat inca din 2014 sa tina cursul de Management Financiar ca lector al American Hotel Academy din Brasov. De curand a lansat proiectul hotelsforsale.ro pentru a stimula piata locala a tranzactiilor cu hoteluri.